Jokes Funny Pictures Funny Movies Funny Links

Zoek de beste humor links
  

Zoek de beste moppen
  

Humor.web.nl

Maak van Humor.web.nl jouwstartpagina!

Cabaret 
Cartoons 
Filmpjes 
Fun  
Gek
Moppen 
Parodie 
Plaatjes 
Raar 
Sites   

Topsites

 

JW Humor TOP100
NL Humor TOP100

DutchHumorTOP50
NL Humor TOP50

TOP100Humor.com

TIP100

Starteasy fun

Hot humor sites

Hot Adult Humor

TOP30 Humorsites

 HEEEEELPDESK

Helpdesk via e-mail:
Klant: "Ik kan geen e-mail meer versturen of ontvangen. Help!"
Helpdesk mailt na enig nadenken terug: "Jawel hoor."
 
Helpdesk: "Hoe kan ik je helpen?"
Klant: "Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven."
Helpdesk: "Okee, en wat is het probleem?"
Klant: "Nou, ik krijg wel de letter a. Maar hoe zet ik er nou een rondje
omheen?"

Klant: "Ik kan geen e-mail ontvangen."
Helpdesk: "Welke software gebruikt u?"
Klant: "Wat bedoel je?"
Helpdesk: (Zucht) "Waar krijgt u uw e-mail op binnen?"
Klant: "Mijn computer."
 
Klant: "Ik kan geen e-mail versturen."
Helpdesk: "Vertel me wat u doet om het te versturen?"
Klant: "Ik schrijf het op een stukje papier, doe het in de gleuf van de
computer en druk op 'verzenden'."

Klant: "Ik kan geen e-mail versturen. Is het Internet soms vol?"
Klant: "Ik heb geen computer thuis. Is het Internet ook in boekvorm
verkrijgbaar?"
Klant: "Is het Internet ook op zondag geopend?"
Klant: "Het Internet is erg langzaam. Kunnen jullie het niet opnieuw
opstarten?"
Helpdesk: "Helpdesk, hoe kan ik je helpen?"
Klant: "Ik wil een klacht indienen."
Helpdesk: "Wat is het probleem?"
Klant: "Ik heb jullie er nog om gevraagd om geen pornografie op mijn
Internet te programmeren. Ik wil dat jullie het onmiddellijk verwijderen."
 
Klant: "Mijn jongste zoon was gisteravond over het web aan het surfen en tot
mijn schrik zat hij op de website van de BBC."
Helpdesk: "Ja, wat is daar mis mee?"
Klant: "Dat '.uk' aan het eind, dat staat toch voor 'United Kingdom'?"
Helpdesk: "Uh, ja."
Klant: "Verdomme! Ik wist het wel. Nou, die heeft een probleem. Dat kan ik
je wel vertellen. Hij zat er meer dan een half uur. Hoeveel kost het
eigenlijk naar Engeland?"
Helpdesk: "Zo werkt het niet helemaal. U kunt surfen naar elke plek ter
wereld, zonder dat dat meer kost dan lokaal inbeltarief."
Klant: "Nee, ik weet zeker dat daar extra voor gerekend wordt. Het zou
onzinnig zijn om het niet te doen, tenslotte. Engeland is ver weg. Ze zouden
miljoenen verliezen als ze het niet zouden doen."
(Zelfs nadat uitgelegd was hoe het Internet werkt, weigerde de klant te
geloven wat haar gezegd werd. Ze besloot de telefoonmaatschappij te bellen.
Even later belde ze terug)
Klant: "Nou, het lijkt erop dat je gelijk hebt. Ik heb nog een vraag voor
je."
Helpdesk: "Ja?"
Klant: "Weet jij of e-mailen naar het buitenland duurder is?"
Helpdesk: "Geloof me, dat is niet duurder."
Klant: "Prachtig! Mijn oudste zoon werkt in Zweden. Hij stuurt ons e-mail,
maar ik vond het altijd eng om hem te beantwoorden omdat ik niet wist
hoeveel het kost, daarom belde ik hem altijd maar op. Dit scheelt me een
hoop centen. Toch zou het slim van ze zijn als ze Internet naar het
buitenland duurder zouden maken.
Een klant kon geen verbinding maken met het Internet.
Helpdesk: "Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?"
Klant: "Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen."
Helpdesk: "Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?"
Klant: "Vijf sterretjes."
 
Een klant belde de servicedesk met een probleem. Om dit verder uit te zoeken
was het nodig om een aantal instellingen te bekijken. Zoals het iedere goede
servicedesk medewerker betaamd werd er begonnen met het nakijken van de
instellingen. Om hier te komen werd de klant verzocht om dubbel te klikken
op 'Deze Computer', waarop de man reageerde of het ook nog uitmaakte waar
hij op zijn computer zou kloppen, de zijkant van zijn monitor, het
toetsenbord of op zijn systeemkast...
Klant: "Ik heb kortgeleden een computer bij jullie gekocht, maar de printer
werkt niet."
Helpdesk: "Oke, wat is het probleem?"
Klant: "Hij doet het gewoon helemaal niet. Als ik probeer te printen,
gebeurt er niets. En dan komt er een mededeling "Can't find printer".
Helpdesk: "Weet u zeker dat u de printer correct heeft aangesloten?"
Klant: "Ja. De stekker zit in het stopcontact."
Helpdesk: "Zit de printerkabel aangesloten aan de computer?"
Klant: "Dat weet ik niet. Ik heb de instructies gelezen en er stond wel iets
over inpluggen in de computer, maar het was te ingewikkeld. Ik heb de
printer gewoon naast de computer gezet, net als op het plaatje in het
instructieboek. Ik dacht dat hij
misschien te ver weg stond, maar hij staat nu tegen de computer aan en hij
doet het nog steeds niet."
Helpdesk: "Uhm. U moet uw printerkabel inpluggen in de computer. De kabel
moet van de printer naar uw computer lopen. Als het goed is zat er een kabel
in de doos toen u de computer bij ons kocht."
Klant: "Volgens mij niet hoor. Er was wel een vreemd uitziende kabel bij,
maar ik dacht dat dat een extra kabel was, dus die heb ik weggegooid."
Helpdesk: "U heeft echt een andere printerkabel nodig als u wilt printen. En
die moet u aansluiten aan uw computer en aan de printer.
Klant: "Dat staat niet op het plaatje."
Helpdesk: "Het staat misschien niet op het plaatje, maar als u wilt printen
zult u dat toch echt moeten doen."
Klant: "Oh, goed. Dit is allemaal erg verwarrend."
Helpdesk: "Het enige dat u hoeft te doen is een printerkabel kopen en deze
aan te sluiten."
Klant: "Dus je bedoelt dat ik extra dingen moet kopen om mijn computer te
laten werken?"
Helpdesk: "Nee, u had een goede printerkabel, maar die heeft u weggegooid,
zei u."
Klant: "ik denk dat ik mijn buurman maar even bel. Volgens mij is hij wel in
staat om mijn printer te laten werken."
Helpdesk: Dat is goed, maar u heeft écht een printerkabel nodig."
Klant: "Mijn buurman is erg handig met computers."
Helpdesk: "Prima. Prettige dag verder."
 
Klant: "Ik kan niet printen. Iedere keer dat ik het probeer zegt hij: 'can't
find printer'. Ik heb de printer zelfs opgetild en voor de monitor
neergezet, maar de computer zegt nog steeds dat hij hem niet kan vinden."
Helpdesk: "Hewlett-Packard klantenservice. U spreekt met Sergio. Kan ik u
helpen?"
Klant: "Ja. Ik heb een deskjet-printer die gerepareerd moet worden."
Helpdesk: "We hebben diverse deskjet-printers. Watvoor model heeft u?"
Klant: "Het is een Hewlett-Packard."
Helpdesk: "Dat weet ik. Uhm? Weet u misschien of u een kleuren- of een
zwart-witprinter heeft?"
Klant: "Hij is beige."

Een man belt met de mededeling dat hij de cd-rom drive van zijn computer
niet kan vinden.
Helpdesk: "Kunt u mij uw computer even beschrijven?"
Klant: "Ik heb mijn toetsenbord, mijn scherm, en die grote bak."
Helpdesk: "Dat is dus de computer. kunt u die beschrijven?"
Klant: "Ik zie twee knopjes met een groen lichtje?"
Helpdesk: "Dat is dus de aan/uit-knop."
Klant: "Dan een klein gleufje met een knopje?"
Helpdesk: "Dat is dus voor de floppy's."
Klant: "En daaronder zit alleen de bekerhouder."
 
Helpdesk: "Goedendag. Hoe kan ik u helpen?"
Klant: "Eeh. Hallo. Ik kan niet printen."
Helpdesk: "Wilt u voor mij op de 'start-knop' drukken en ?"
Klant: "Nou moet je even goed luisteren. Niet meteen zo technisch doen. Ik
ben verdomme Bill Gates niet!"
 
Klant: "Een dubbele punt??"
Helpdesk: Ja meneer. Die zit op uw toetsenbord aan de rechterkant van de
letter L."
Klant: "Hoe spel je 'L'?"
Helpdesk: Klik op het icoontje van 'mijn computer' aan de linkerkant van het
scherm."
Klant: "Bedoel je links voor jou of links voor mij?"
Klant: Er plopte net opeens een boodschap op mijn scherm. Er staat 'Click
OK'. Wat moet ik nu doen?"
Klant: "Ik heb een groot probleem. Een vriend van mij heeft een screensaver
op mijn computer gezet, maar iedere keer dat ik de muis beweeg, gaat hij
weg!"
Een vrouw belde overstuur naar Dell Computer Tech Support omdat het haar
niet lukte haar nieuwe computer aan te zetten. Nadat de medewerker de vrouw
vroeg of alle kabels wel waren aangesloten antwoordde de vrouw: "Ik heb keer
op keer op het voetpedaal
gedrukt, maar er gebeurt niets."
De voetpedaal was de muis van de computer.

Helpdesk-medewerker: Ik krijg een telefoontje van een klant die niet op het
internet kan. Omdat ik met die man de instellingen door wil nemen vraag ik
hem of hij achter zijn computer zit. De man antwoord dat hij niet achter de
computer zit waarop ik hem vraag of hij dan achter de computer wil gaan
zitten. Vervolgens hoor ik wat gerommel en zegt de man dat hij achter de
computer zit. Ik vraag aan de man wat hij nu ziet. Waarop de man antwoord:
allemaal kabels.

Site van de dag
WEB.NL-Rubrieken
Amusement- Humor
Auto en Motor
Banen zoeken
Chat en Dating

Erotiek

Familie
Gezin en wonen

Gezondheid

Jongeren

Muziek en Dans

Natuur

Onderwijs

Reizen en vakantie

Sport

Startpunten

Telecom

Vrije Tijd en Uitgaan

Winkelen